ászf

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A jelen általános szerződési feltételek (továbbiakban ászf) a  www.jolie.hu weboldalon (továbbiakban webshop) a BORG System Kkt (továbbiakban eladó) által végzett termékértékesítésre vonatkoznak, az eladó és a vásárló közötti jogviszony részleteit határozzák meg. A webshopon keresztül a jelen ászf-ben meghatározott feltételek mellett lehet vásárolni. Vásárláskor a vásárló nyilatkozik, hogy az ászf tartalmát és feltételeit elfogadja, azzal egyetért, illetve magára nézve kötelezőnek ismeri el.

 

CÉGADATOK

Cégnév: BORG System Kkt.

Székhely: 6728 Szeged Kiskert u. 14.

Cégjegyzékszám: 06-03-000730

Bejegyezve: 2004.01.29.

Adószám: 21900974-2-06

Bankszámlaszám: 1160 0006 0000 0000  8366 0405

Képviselő neve: Bagi Zita

Telefonszám: +36-30-8427384

E-mail cím: jolie@jolie.hu

 

VÁSÁRLÁS A WEBSHOPBÓL

Termékismertető

Eladó jolie márkanévvel női felsőruháztatok készít és forgalmaz, továbbá a profilnak megfelelő egyéb női felső- és alsóruházatot, kiegészítő termékeket forgalmaz. A webshopban a mindenkori készletnek megfelelő termékeket tüntetjük fel.  Lehetőség van arra, hogy e-mailben megküldött szempontok alapján egyedi kérésre készítsünk terméket a vásárló részére. Ennek költsége a hasonló termék 125%-a.

A termék kiválasztása, megrendelés

Válassza ki a webshop kínálatából a megfelelő terméket és tegye be a kosárba. A megfelelő termékek kiválasztását követően, amennyiben nem kíván további terméket a kosárba tenni, válassza a Pénztár lehetőséget. Ezt követően kell kitöltetni a megrendelést. A kosárba tett termékekre vonatkozóan az adásvételi szerződés az eladó és a vásárló között a vásárló által kitöltött megrendelésben meghatározott adatokkal és a jelen ászf szerinti feltételekkel jön létre. Emiatt nagyon fontos, hogy a megrendelést pontosan töltse ki. A Pénztár oldalon a megrendelés véglegesítése előtt a weboldal felkínálja a megrendelés ellenőrzésének a lehetőségét.  Kérjük, hogy figyelmesen olvassa el a megrendelést a véglegesítést megelőzően.  Az eladó a termékek értékesítésére vonatkozó ajánlatához addig van kötve, amíg egy adott termék fellelhető a webshopban. A honlapon meg nem található termékre megrendelést nem lehet leadni. A megrendelés kézhezvételét 48 órán belül e-mailben visszaigazoljuk a megrendelésben feltüntetett e-mail címre küldött elektronikus levélben. A visszaigazolásban feltüntetjük a megrendelés kódszámát, amelyre hivatkozni lehet a megrendeléssel kapcsolatos bármely ügyintézés esetén.  Amennyiben a visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg a vevőhöz, a vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól. Amennyiben rosszul töltötte ki a megrendelést és nem helyesen adta meg e-mail címét, úgy a megrendelését sem visszaigazolni, sem teljesíteni nem tudjuk.  A megrendelés nem helyes kitöltéséből eredő kényelmetlenségekért, károkért felelősséget nem vállalunk.  A visszaigazolás kizárólag a megrendelés kézhezvételét és nem annak elfogadását, vagyis nem a szerződés felek közötti létrejöttét bizonyítja. A megrendelt termékek értékesítésére vonatkozó szerződés a felek között akkor jön létre, amikor az eladó e-mailben tájékoztatja a vásárlót a teljesítésről. Amennyiben a megrendelést valamilyen elháríthatatlan ok miatt nem tudjuk a jelen ászf szerinti feltételekkel teljesíteni, úgy erről, a megrendelés visszaigazolását követően a lehető leghamarabb e-mailben értesítjük. A megrendelés kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a www.jolie.hu webcímen. Egyedi termék rendelése kizárólag e-mailben lehetséges. A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.

 

Termékek ára, a vásárlás költségei

A kiválasztott termék mellett feltüntetett ár forintban értendő. Az eladó az ÁFA törvény szerinti adóalany, ezért az általa értékesített termékeket ÁFA terheli. A kiválasztott termék mellett feltüntetett ár bruttó ár, az ÁFA-t tartalmazza.  A megrendelt termékek árát bankkártyával, előre átutalással, utánvéttel lehet kifizetni. A fizetés módját a Pénztár oldal Fizetési mód menüpontja alatt kell kiválasztani! Akciós kupon beváltására van lehetőség a meghirdetett időszakban, a kódot kérjük a Kuponkód mezőbe beírni, a rendszer automatikusan érvényesíteni fogja azt.

 

Amennyiben átutalásos fizetést választott a vásárló a megrendelésben és a megrendelt termék és a szállítási díj ára a megrendelés visszaigazolását követő 5 munkanapon belül nem kerül kifizetésre (az eladó bankszámláján jóváírásra), úgy az eladó szabadul az ajánlati kötöttség alól és nem köteles a megrendelés teljesítésére. A vételár határidőn belüli megérkezéséről az eladó e-mailben tájékoztatja a vásárlót.

Utánvétel esetén a termék árát a kézbesítőnél kell kiegyenlíteni. Az utánvétel költsége a pénztári folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt feltüntetésre kerül. A termék árán kívül szállítási díjat kell még a vásárlónak fizetnie. A szállítási díj magában foglalja a csomagolás- és a szállítási költséget. A szállítás költsége a pénztári folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt feltüntetésre kerül. 30.000 Ft értéket meghaladó vásárlás esetén a vásárlónak nem kell szállítási díjat fizetnie. Szegedi címre történő kiszállítás ingyenes (2017.07.01-től)  A megrendelt termékek árát és a szállítási költséget is tartalmazó számlát az eladó a termékekkel együtt küldi meg a vásárló részére.

 

Tudnivalók a Barionos/bankkártyás fizetéshez:

A Barion Payment Zrt. elektronikus pénz-kibocsátó intézmény, adatai: székhely: 1117 Budapest, Infopark sétány 1. I. épület 5. emelet 5.; nyilvántartó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága; cégjegyzékszám: Cg. 01-10-048552; adószám: 25353192-2-43., közösségi adószám: HU25353192; tevékenységi engedély száma: H-EN-I-1064/2013, elektronikuspénz-kibocsátó intézményi azonosító: 25353192. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény. A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki.

 

Eladó a Barion fizetési rendszerében kereskedőnek minősül, aki Elfogadóhellyel rendelkezik, azért, hogy

  • internetes vagy fizikai értékesítési helyen árukat vagy szolgáltatásokat
    értékesítsen, vagy
  • áruk, szolgáltatások értékesítését interneten keresztül vevők, eladók és egyéb harmadik felek részére szervezze, közvetítse vagy egyéb módon lehetővé tegye, vagy
  • internetes vagy fizikai helyen adományt fogadjon el.

 

A Barion útján történő bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni a vevő bankkártyája számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. Fizetéshez használható a vevő:

  • Mastercard vagy Maestro bankkártyája
  • Visa vagy Electron bankkártyája
  • Amex bankkártyája

 

Ha azonban vevőként regisztrál a Barion rendszerbe, soha többé nem kell begépelni a kártyaszámot egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég a vevő e-mail címe és jelszava.

 

A Barion rendszeren keresztül bankkártya nélkül is lehetséges a fizetés, ehhez előre feltölt Barion egyenleg szükséges, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel lehet feltölteni. Ebben az esetben a vevő e-mailcíme és Barion rendszerben rögzített jelszava megadásával tud fizetni.

 

A Borg System Kkt., a webshop üzemeltetője Barion elfogadó hely, azonban ezen túlmenően a Barion Payment Zrt. fenti, illetőleg egyéb kijelentéseiért, szerződési feltételeiért, eseteleges szerződésszegésért nem felel, csakúgy, mint egyéb pénzintézet szerződésszegésért sem. A Barion fizetési rendszerre vonatkozó fenti információk csupán tájékoztató jellegűek. A Borg System Kkt., a webshop üzemeltetője a Barion rendszerről való fenti tájékoztatás körében történő esetleges tévedéséért nem felel. Kérjük ezért a Barion rendszerről való pontos tájékozódás végett vegye fel a kapcsolatot Barion Payment Zrt.-vel!

 

Szállítási feltételek

A megrendelt termék átvétele 3 formában lehetséges:

házhoz szállítás Foxpost futárral

személyes átvétel Foxpost csomag automatában

házhoz szállítás szegedi címre

 

Az eladó a feladás határidejéért vállal felelősséget.  A feladást követően a Foxpost a saját üzletszabályzata szerinti határidőn belül szállítja ki a küldeményt, ezért az eladó felelősséget nem vállal. Szállítással kapcsolatos részletes információk a csomagvarazslo.hu oldalon találhatók. Kérjük a csomag sértetlenségét átvételkor a kézbesítő jelenlétében szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Reklamációra akkor van lehetősége a vásárlónak, ha a csomag fizikai sérüléséről szóló jegyzőkönyvet a reklamációval együtt részünkre bemutatja. Amennyiben a vásárló házhoz szállítás esetén rossz vagy hiányos szállítási címet ad meg a megrendelésben és így a kézbesítés lehetetlen, úgy a teljesítés elmaradásáért az eladó nem tartozik felelősséggel.  Ebben az esetben az eladó a teljesítés meghiúsulásáról való értesülést követően 48 órán belül e-mailben értesíti az érintett vásárlót erről a tényről és felszólítja, hogy adja meg a helyes szállítási címet. Amennyiben a vásárló megadja a helyes címet és kéri az ismételt kézbesítést, úgy erre a következő feltételek teljesülése esetén van lehetőség: korábbi banki átutalás vagy bankkártyás fizetés esetén, ha a vásárló a válaszlevéllel egyidejűleg átutalja az ismételt kézbesítés költségét, korábbi utánvétes fizetés kérése esetén, ha a vásárló a válaszlevéllel egyidejűleg utánvétes fizetés helyett megfizeti a vételárat és a kétszeri kézbesítés díját banki átutalással. A vásárolt terméket a fenti összeg eladó bankszámláján történt jóváírásától számított 5 munkanapon belül adjuk át a szállítónak. Amennyiben az eladó felszólítására a vásárló 5 munkanapon belül nem reagál, vagy nem kéri az ismételt kézbesítést, vagy nem fizeti meg a fenti határidőben a szükséges összeget, úgy a szállítási költség levonása után haladéktalanul, de legkésőbb a csomag visszaérkezését követő 14 napon belül visszaküldjük a már megfizetett vételárat a vásárló részére. A fenti esetek szerint meghiúsult átadás esetén az eladó nem tartozik további teljesítési kötelezettséggel a vásárló felé. 

 

Szállítási díjak

házhoz szállítás 1500 Ft

házhoz szállítás utánvéttel 1900 Ft

személyes átvétel csomag automatában 800 Ft

személyes átvétel csomag automatában utánvéttel 1200 Ft

házhoz szállítás szegedi címre ingyenes

 

Kupon beváltása

Az akciók, nyeremények által megkapott kupon kódját a pénztári folyamat során a megadott mezőbe kell beírni. A kupon hozzáadása gomb megnyomása után a rendszer érvényesíti a kedvezményt.

 

jolie Vásárlói Klub

A jolie Vásárlói Klubba bekerülésre 4 db ruházati termék vásárlása után van lehetőség. Erről a tényről eladó e-mailben tájékoztatja a vásárlót. A törzsvásárlókat aktuálisan megillető kedvezményekről, akciókról eladó a vásárlókat az alábbi módokon értesíti: www.jolie.hu weboldalon illetve jolie facebook oldalon közzététel, hírlevél.

 

Szerződéskötés feltételei

A szerződéskötés nyelve a magyar. A szerződések írásban megkötött szerződésnek minősülnek.  A szerződések nem kerülnek egyedi módon iktatásra.

 

Elállás

A jelen ászf alapján a  webshopban megrendelt termékek megvásárlásától a vásárló 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A 14 munkanapos határidő a megrendelt termékek kézhezvételének napján kezdődik. Az elállási jog alóli kivételek:

  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amely a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére készült, vagy olyan termék esetében, amely egyértelműen a vásárló személyére készült
  • olyan zárt csomagolású termék esetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

 A vásárlónak kell tudnia igazolni a kézhezvétel napját, és ezen igazolást az elállási nyilatkozatához csatolnia kell. A küldemény átvételének időpontjáról a kézbesítőtől kérjen igazolást, vagy kérje meg a kézbesítőt, hogy írja alá dátumozva az átvett küldemény csomagolását, vagy az átvételi elismervény vásárlónál maradó példányát. Amennyiben élni kíván az alábbi elállási jogával, úgy ezen igazolás másolatát is mellékelje elállási nyilatkozatához. A vásárló írásban, e-mailben elküldött nyilatkozattal gyakorolhatja elállási jogát. Az elállási nyilatkozatot a jelen ászf Cégadatok fejezetében rögzített e-mail címre kell megküldeni a fenti határidőn belül. Az elállási nyilatkozatban meg kell adni a megrendelésben szereplő minden adatot, a megrendelés kódszámát, illetve a megrendelésnek és a termék kézhezvételének az időpontját. Ezek hiányában, vagy ha egyéb okból az eladó nem tudja beazonosítani, hogy az elállási nyilatkozat mely megrendelésre, vásárlóra, illetve termékre vonatkozik és határidőben benyújtásra került-e, úgy az elállási nyilatkozatot nem tudja elfogadni. Elállás esetén a vásárló köteles, a termékek biztonságát, sérülésmentességét megfelelően biztosító csomagolásban (legalább olyan csomagolásba, amelyben az ő részére kézbesítve lett), az átvételtől számított 14 napon belül postai küldeményként visszaküldeni az eladó részére a kérdéses termékeket, nem használt, nem hordott, nem mosott vagy bármely módon meg nem változtatott, nem sérült minőségben. A visszaküldés költségeit a vásárló viseli. Elállás esetén a vásárló a termékkel együtt a vonatkozó számlát is köteles az eladó részére visszaküldeni. Elállás esetén az eladó mindaddig visszatartja a termék árát, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy minden kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. Amennyiben ez megtörtént az eladó a visszaküldött termék árát a vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. Az eladó szállítási költséget nem térít vissza, illetve a visszatérítendő összeg után kamatot nem fizet. Az eladó elállás esetén követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett.

 

Szavatosság - Garancia

Amennyiben a webshopban megvásárolt termék már a vásárláskor hibás volt, és ez a hiba a vásárlást követően derül ki, úgy eladó köteles a vásárló szavatossági igényét teljesíteni. Eladó csak akkor köteles a szavatossági igényt teljesíteni, ha a termék már a vásárláskor is hibás volt. Ha a hiba a termék vásárlását követő 6 hónapon belül jelentkezik, akkor vélelmezni kell, hogy a hiba már a vásárláskor is fennállt, kivéve, ha az eladó az ellenkezőjét bizonyítani tudja. Amennyiben a hiba a vásárlást követő 6 hónapon túl jelentkezik, úgy a vásárló köteles bizonyítani, hogy a hiba már a vásárláskor is fennállt. Abban az esetben, ha a vásárló ezt nem tudja bizonyítani, úgy az eladó nem köteles a szavatossági igényt érvényesíteni.  A hibás termék kijavítása céljából kérjük, hogy küldjék meg részünkre a hibás terméket továbbá a termék eredetének igazolása céljából a vásárlásra vonatkozóan kiállított számla másolatát is.  Amennyiben a megküldött termékre vonatkozóan az eladó nem tartozik szavatossággal a fent leírtak alapján, úgy erről a vásárlót tájékoztatja és a terméket a vásárló költségére utánvéttel postázza vissza a vásárlónak. Egyebekben, a jogos szavatossági igény teljesítésének költségei (ideértve a javítás és a szállítás költségeit is) az eladót terhelik.

 

Panaszügyintézés

Panaszait írásban Cégadatok fejezetében rögzített címekre küldött levélben, e-mailben teheti meg. Panaszainak elintézéséhez szükséges, hogy közölje a kérdéses megrendelésben feltüntetett miden adatot, beleértve a megrendelés visszaigazolt kódszámát, hogy azonosítani tudjuk a panasszal érintett teljesítést. Az írásbeli panaszokat 30 munkanapon belül megvizsgáljuk és megválaszoljuk. Válaszunkat indokoljuk. Amennyiben válaszunkkal nem ért egyet, úgy az illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhat:

Csongrád Megyei Békéltető Testület

6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.,

postacím: 6701 Szeged, Pf. 524,

telefon: +36 62 554-250/118 mellék

honlap: www.csmkik.hu

e-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

 

Csongrád Megyei Kormányhivatal Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály

6728 Szeged, Kereskedő köz 3-5.

postacím: 6701 Szeged, PF: 542.

telefon: +36 62 680 530

honlap: www.kormanyhivatal.hu

e-mail: fvf@fvf.csmkh.hu

 A panaszokra vonatkozó levelezéseket 5 évig megőrizzük.